125,48 zł
Cena regularna:
167,30 zł
116,78 zł
Cena regularna:
137,39 zł
36,22 zł
Cena regularna:
60,37 zł
69,68 zł
Cena regularna:
92,90 zł
372,75 zł
Cena regularna:
497,00 zł
123,11 zł
Cena regularna:
153,89 zł
55,42 zł
Cena regularna:
73,90 zł
308,46 zł
Cena regularna:
362,89 zł
52,05 zł
Cena regularna:
69,40 zł
201,75 zł
Cena regularna:
269,00 zł
101,61 zł
Cena regularna:
145,16 zł
4,49 zł
Cena regularna:
5,99 zł
14,93 zł
Cena regularna:
19,90 zł
46,71 zł
Cena regularna:
62,28 zł
123,11 zł
Cena regularna:
153,89 zł
276,75 zł
Cena regularna:
369,00 zł
73,25 zł
Cena regularna:
94,87 zł
113,99 zł
Cena regularna:
189,99 zł
123,11 zł
Cena regularna:
153,89 zł
175,20 zł
Cena regularna:
219,00 zł
117,33 zł
Cena regularna:
146,66 zł
54,67 zł
Cena regularna:
72,90 zł
144,83 zł
Cena regularna:
170,39 zł
51,10 zł
Cena regularna:
73,00 zł
ZWROT TOWARU W RAMACH ODSTĄPIENIA OD UMOWY (towar nieuszkodzony)
Zgodnie z art. 27 Ustawy z 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta(OPK) odstąpić od umowy zakupu można w terminie do 14 dni od dnia odbioru paczki, nie podając przyczyny rezygnacji oraz nie ponosząc dodatkowych kosztów z tym związanych.
Zwrot towaru Klient zobowiązany jest dokonać niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 14 dni od daty złożenia w/w odstąpienia od umowy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, prosimy o poinformowanie nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy zakupu zawartej na odległość w drodze jednoznacznego oświadczenia(np.: informacja wysłana pocztą elektroniczną, usługą sms lub telefonicznie).
W przypadku odstąpienia od umowy zakupu(rezygnacji z zakupionego towaru) zwracamy wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia paczki/towaru.
Zwrotu pieniędzy dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji.
W przypadku rezygnacji z zakupu zwracany towar prosimy odesłać na nasz adres przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską.
Celem ułatwienia dokonania zwrotu załączamy do ściągnięcia i wypełnienia, gotowy "formularz zwrotu":
REKLAMACJE JAKOŚCIOWE I WYNIKŁE PODCZAS TRANSPORTU
- wszystkie paczki wysyłane przez nas pakowane są przy włączonym monitoringiem wizyjnym,
- towar przed spakowaniem jest sprawdzany pod kątem potencjalnych uszkodzeń i wad fabrycznych,
- zawartość paczki jest spakowana w sposób, aby towar nie uległ zniszczeniu/uszkodzeniu na skutek "zwykłego" rzucenia paczką, upadku paczki lub jej kopnięcia,
- ilość uszkodzeń zawartości paczek wysłanych przez nas w ubiegłym roku wynosiła tylko 1 na każde 3000 paczek