do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana
Kategorie
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Koszty i sposoby dostaw

KOSZTY I SPOSOBY DOSTAWY

1. PACZKI KRAJOWE

W sklepie extraprezenty.pl udostępniamy następujący wybór firm przewozowych realizujących dla nas doręczenia paczek.

Sposoby dostawy/doręczenia i płatności wraz z przybliżonym czasem doręczenia przedstawiają się następująco:

 

                         SPOSÓB DOSTAWY                              PRZEDPŁATA      POBRANIE            CZAS DORĘCZENIA

KURIER InPOST(wartość zam. <220zł)

11,50

14,50

1-3 dni robocze

KURIER InPOST(wartość zam. >220zł)

0,00

0,00

1-3 dni robocze

KURIER DPD

14,50

17,50

1-2 dni robocze

KURIER DPD(wartość zam. >220zł)

0,00

0,00

1-2 dni robocze

 

UWAGI:

  • czas doręczenia liczony jest od dnia zrealizowania zamówienia, czyli przygotowania i wysyłki paczki(czas ten określa regulamin: § 5, pnkt. 3 )

  • ceny standardowe przesyłek kurierskich(poz. 1 i 2 w/w tabeli) dotyczą wyłącznie paczek/zamówień z doręczeniem na terenie Polski, dla wartości paczek do 220zł(powyżej tej wartości – wysyłki są nieodpłatne, niezależnie od sposobu płatności i doręczenia)

  • firmy kurierskie doręczają paczki bezpośrednio pod adres odbiorcy w godzinach: 9-16 w dni robocze

  • prosimy wybrać taki adres dostawy dla paczki, aby możliwe było jej skuteczne doręczenie w w/w godzinach doręczeń paczek firmy kurierskiej

  • wszystkie paczki posiadają ubezpieczenie od zaginięcia oraz uszkodzenia zawartości wykrytej podczas odbioru paczki, w obecności przedstawiciela/kuriera firmy doręczającej

  • w przypadku wyboru opcji płatności "przedpłata" za zamówienie można opłacić bezpośrednio z własnego rachunku bankowego na nasz rachunek bankowy(przelew tradycyjny) lub za pośrednictwem systemu płatności internetowych: PayPal, PayU oraz Przelewy24(wybór sposobu pozostawiamy Zamawiającemu: wybór opcji sposobu płatności możliwy jest podczas składania zamówienia; numer rachunku bankowego podany jest w zakładce: „regulamin sklepu”)

  • o szczegółach doręczenia(numer listu przewozowego/paczki/przesyłki) poinformujemy w e-mailu wysyłanym po odbiorze paczki przez kuriera

  • monitorowanie/śledzenie przesyłek i paczek można dokonać za pośrednictwem następujących stron:

UWAGA!!! Z powodów braku możliwości sprawdzenia zawartości paczki przy odbiorze, braku ubezpieczenia paczki przed uszkodzeniem zawartości, wydłużonego czasu doręczenia oraz kosztów wysyłki od 1 stycznia 2019r. nie realizujemy już wysyłek paczkami ekonomicznymi i priorytetowymi oraz usługami kurierskimi t. Pocztex realizowanymi przez "Pocztę Polską"

 

1. PACZKI ZAGRANICZNE/MIĘDZYNARODOWE

1. Zamówiony towar, poza granice RP jest dostarczany za pośrednictwem "Poczty Polskiej" oraz firm spedycyjnych i kurierskich: Global Express",  DPD, DHL, GLS i TNT.

2. Realizujemy zamówienia międzynarodowe z całego Świata(z wyłączeniem Afryki i Niemiec). 

3. Paczki wysyłamy wyłącznie po dokonaniu przedpłaty za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych, np.: kartą kredytową(dostępne systemy płatności: Pay Pal, Przelewy24 i PayU).

Zwracamy uwagę, że minimalne zamówienie międzynarodowe = 299,00zł

4. Koszt doręczenia paczki ustalony jest przez nas ryczałtowo, niezależnie od wagi paczki, z podziałem na paczkę ekonomiczną/standard i priorytetową/szybką.
Przykładowe ceny wysyłek:
- Wielka Brytania/Irlandia = od 79,90zł
- Czechy/Słowacja = od 42,90zł
- Francja = od 69,90zł
- Brazylia =
od 99,90zł
- Australia = od 99,90zł
- Skandynawia = od 84,90zł
- Izrael = od 84,90zł
- USA/Kanada = od 89,90zł
- Rosja =
od 99,90zł

Dokładne ceny, uwzględniające kraj dostawy, pojawią się podczas składania zamówienia, po włożeniu towaru do koszyka.


5. Czas doręczenia liczony jest od dnia realizacji zamówienia/wysyłki paczki i wynosi 5 - 21 dni roboczych(w zależności od kraju przeznaczenia i opcji dostawy).

6. Prosimy wybrać taki adres dostawy dla paczki, aby możliwe było jej skuteczne doręczenie w godzinach doręczeń paczek przez pocztę lub firmę kurierską.

7. O szczegółach doręczenia(numer listu przewozowego/paczki) poinformujemy w e-mailu wysyłanym po odbiorze paczki przez kuriera.


8. Monitorowanie/śledzenie paczek można dokonać za pośrednictwem następujących stron:
- firma kurierska DPD: http://www.dpd.com.pl  DHL: http://www.dhl.com.pl/pl/express/sprawdz_przesylke.html    lub POCZTA POLSKA: http://www.poczta-polska.pl/paczki-i-listy/przesylki-zagraniczne/paczki/sledzenie-przesylek-zagranicznych-paczki/



NIE JESTEŚMY TYLKO WIRTUALNI :-)
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt.

 

Kontakt z nami:
telefony: 697 632 387; 503 952 962 (w godz.: 10:00-20:00, pn-so)
e-mail: sklep@extraprezenty.pl
komunikator: bezpośrednio ze strony sklepu

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl