do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana
Kategorie
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
ZWROTY i REKLAMACJE
ZWROTY I REKLAMACJE:



Zwroty:

Zgodnie z art. 27 Ustawy z 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta(OPK) odstąpić od umowy zakupu można w terminie do 14 dni od dnia odbioru paczki, nie podając przyczyny rezygnacji oraz nie ponosząc dodatkowych kosztów z tym związanych.
Zwrot towaru Klient zobowiązany jest dokonać niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 14 dni od daty złożenia w/w odstąpienia od umowy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, prosimy o poinformowanie nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy zakupu zawartej na odległość w drodze jednoznacznego oświadczenia(np.: informacja wysłana pocztą elektroniczną, usługą sms lub telefonicznie).

W przypadku odstąpienia od umowy zakupu(rezygnacji z zakupionego towaru) zwracamy wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia paczki/towaru.
Zwrotu pieniędzy dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji.

W przypadku rezygnacji z zakupu zwracany towar prosimy odesłać na nasz adres przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską.
Celem ułatwienia dokonania zwrotu dla Klientów lubiących formę papierową/pisemną załączamy do ściągnięcia i wypełnienia, gotowy "formularz zwrotu":

  • .pdf - FORMULARZ

    W przypadku jakichkolwiek niejasności lub wątpliwości prosimy o kontakt:

    e-mailowy:
    sklep@extraprezenty.pl
    telefoniczny:
    kom. 697632387 lub 503952962 (w godz.: 10-20, pn-so)



Reklamacje:

Jeśli zakupiony towar ma widoczne wady fabryczne prosimy o zgłoszenie tego faktu telefonicznie lub pisemnie(fax lub e-mail) opisując zauważone wady.

Produkt/towar prosimy odesłać na nasz adres, przesyłką pocztową lub kurierską.

Wadliwy towar może zostać wymieniony na inny, pełnowartościowy lub może zostać zwrócona wartość produktu.

W przypadku złożonej reklamacji, zwracamy równowartość opłaty pocztowej/kurierskiej poniesionej przy odesłaniu do nas wadliwego towaru oraz wartość zamówienia(reklamowany produkt wraz z kosztem przesyłki określonym w złożonym zamówieniu) zwrócimy Państwu po otrzymaniu paczki z towarem.
Zwrotu pieniędzy dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji.

W przypadku jakichkolwiek niejasności lub wątpliwości prosimy o kontakt:

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl