ZWROTY I REKLAMACJE - szczegółowe informacje i procedura
ZWROT TOWARU W RAMACH ODSTĄPIENIA OD UMOWY (towar nieuszkodzony)
Zgodnie z art. 27 Ustawy z 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta(OPK) odstąpić od umowy zakupu można w terminie do 14 dni od dnia odbioru paczki, nie podając przyczyny rezygnacji oraz nie ponosząc dodatkowych kosztów z tym związanych.
Zwrot towaru Klient zobowiązany jest dokonać niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 14 dni od daty złożenia w/w odstąpienia od umowy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, prosimy o poinformowanie nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy zakupu zawartej na odległość w drodze jednoznacznego oświadczenia(np.: informacja wysłana pocztą elektroniczną, usługą sms lub telefonicznie).
W przypadku odstąpienia od umowy zakupu(rezygnacji z zakupionego towaru) zwracamy wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia paczki/towaru.
Zwrotu pieniędzy dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji.
W przypadku rezygnacji z zakupu zwracany towar prosimy odesłać na nasz adres przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską.
Celem ułatwienia dokonania zwrotu załączamy do ściągnięcia i wypełnienia, gotowy "formularz zwrotu":
- .pdf -

W przypadku jakichkolwiek niejasności lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny: 503 952 962 lub e-mail: sklep@extraprezenty.pl
Kontakt telefoniczny: od poniedziałku do soboty w godz. 10-18
REKLAMACJE JAKOŚCIOWE I WYNIKŁE PODCZAS TRANSPORTU
2. USZKODZENIE ZAWARTOŚCI PACZKI
1. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru podczas odbioru paczki, przy kurierze - kurier ma obowiązek sporządzić protokół szkody czym potwierdza fakt, że uszkodzenie tego konkretnie produktu powstało podczas transportu w tej konkretnej, nadanej przez nas paczce.
Można zgłosić też prawdopodobne uszkodzenie zawartości paczki odbierając paczkę z Paczkomatu InPost, który umożliwia zainicjowanie procedury reklamacyjnej podczas procesu odbioru Przesyłki Paczkomatowej ze skrytki w Paczkomacie wypełniając polecenia zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu. W tym celu, korzystając z odpowiedniej opcji w Paczkomacie, należy natychmiast ponownie umieścić Przesyłkę Paczkomatową w skrytce Paczkomatu, pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. (odpowiednie komunkaty jak już w/w, będą wyświetlały się na ekranie Paczkomatu)
Zgłoszoną reklamację w taki sposób rozpatrujemy pozytywnie natychmiast(nie dłużej niż w 24h).
Przypominamy, że zgodnie z Regulaminem firmy InPost dot. przesyłek kurierskich oraz paczkomatowych InPost ponosi odpowiedzialność wyłącznie za uszkodzenie lub zniszczenie Przesyłki Paczkomatowej, które miało miejsce w okresie od odebrania Przesyłki Kurierskiej lub Paczkomatowej od Nadawcy(od Nas) do momentu wydania Przesyłki Paczkomatowej przez Paczkomat lub bezpośrednio do rąk Odbiorcy lub osoby uprawnionej do odbioru przesyłki!!!
2. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru po odbiorze paczki od kuriera lub z Paczkomatu, kiedy nie ma już możliwości sporządzenia w/w protokołu szkody prosimy o wykonanie dokumentacji zdjęciowej (lub w postaci filmu) aby jednoznacznie wynikało z niej, że towar uszkodzony pochodzi z wysłanej przez nas paczki.
Tak sporządzoną dokumentację prosimy o przesłanie drogą elektroniczną celem rozpoczęcia procedury reklamacyjnej.
Jeżeli otrzymamy prawidłowe udokumentowanie zgłoszenia reklamacji, to jej pozytywne rozpatrzenie nie powinno potrwać dłużej niż 48h
W przypadku gdybyśmy otrzymali niepełną dokumentację (i nie zostałaby ona uzupełniona) lub przekazana nam dokumentacja nie przedstawiałaby jednoznacznie, że uszkodzony produkt rzeczywiście pochodzi z paczki nadanej przez nas rozpoczniemy WARUNKOWĄ procedurę reklamacyjną (naszą decyzję, pozytywną lub negatywną rozpatrzenia reklamacji, przekażemy w ciągu 72h od warunkowego przyjęcia reklamacji).
UWAGA!!!
- wszystkie paczki wysyłane przez nas pakowane są przy włączonym monitoringiem wizyjnym,
- towar przed spakowaniem jest sprawdzany pod kątem potencjalnych uszkodzeń i wad fabrycznych,
- zawartość paczki jest spakowana w sposób, aby towar nie uległ zniszczeniu/uszkodzeniu na skutek "zwykłego" rzucenia paczką, upadku paczki lub jej kopnięcia,
- ilość uszkodzeń zawartości paczek wysłanych przez nas w ubiegłym roku wynosiła tylko 1 na każde 2000 paczek
W przypadku jakichkolwiek niejasności lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny: 503 952 962 lub e-mail: sklep@extraprezenty.pl
Kontakt telefoniczny: od poniedziałku do soboty w godz. 10-18