99,3% kupujących poleca tego sprzedawcę

Polecam521Nie polecam3

Zgodność z opisem
5
Koszt wysyłki
5
Obsługa kupującego
4.9

do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana
sklep@extraprezenty.pl | tel. 503 952 962 (pn-so, 10-18)
 
Producenci
Promocje
P4Y, kubek porcelanowy Niedźwiedź, 22k złoto
P4Y, kubek porcelanowy Niedźwiedź, 22k złoto
39,99 zł 33,99 zł
szt.
Cukiernica, stare złoto (24)
Cukiernica, stare złoto (24)
64,00 zł 57,60 zł
szt.
Ambiente, kubek 400ml - Fancy Flowers
Ambiente, kubek 400ml - Fancy Flowers
66,00 zł 59,40 zł
szt.
DUNOON, kubek CAIRNGORM - Dogs and Puppies, psy
DUNOON, kubek CAIRNGORM - Dogs and Puppies, psy
128,90 zł 122,46 zł
szt.
Ambiente, kubek 400ml - Fresh Apples Green, jabłka
Ambiente, kubek 400ml - Fresh Apples Green, jabłka
66,00 zł 59,40 zł
szt.
Ambiente, kubek 400ml - Fresh Herbs, zioła
Ambiente, kubek 400ml - Fresh Herbs, zioła
66,00 zł 59,40 zł
szt.
Cukiernica, stare złoto (24)
Cukiernica, stare złoto (24)
78,00 zł 70,20 zł
szt.
Nuova Cer., zestaw do przypraw - LIMONI, cytryny
Nuova Cer., zestaw do przypraw - LIMONI, cytryny
329,90 zł 280,42 zł
szt.
Maxwell & Williams, kubek PAPUGI FALISTE
Maxwell & Williams, kubek PAPUGI FALISTE
47,00 zł 43,71 zł
szt.
Kubek ''Nuova R2S - Royale Gold Coll.''(różowy)
Kubek ''Nuova R2S - Royale Gold Coll.''(różowy)
49,90 zł 42,42 zł
szt.
Summer P., kubki-kufelki 2x  Wzorki
Summer P., kubki-kufelki 2x Wzorki
39,90 zł 35,91 zł
szt.
Summer P., filiżanki 2x - MY GIRL, 240ml
Summer P., filiżanki 2x - MY GIRL, 240ml
90,00 zł 81,00 zł
szt.
Ambiente, kubek 400ml - Butterfly Collection, motyle
Ambiente, kubek 400ml - Butterfly Collection, motyle
66,00 zł 59,40 zł
szt.
Summer P., filiżanka+spodek+talerzyk deser. - MOTYLE GOLD
Summer P., filiżanka+spodek+talerzyk deser. - MOTYLE GOLD
120,00 zł 108,00 zł
szt.
Summer P., filiżanka + spodek kpl.2 szt - KWIATY
Summer P., filiżanka + spodek kpl.2 szt - KWIATY
116,00 zł 104,40 zł
szt.
P4Y, duża filiżanka śniadaniowa FLOWERS, kwiaty
P4Y, duża filiżanka śniadaniowa FLOWERS, kwiaty
73,00 zł 62,05 zł
szt.
Nuova R2S/Easy Life, kubek - Royale Gold(biała)
Nuova R2S/Easy Life, kubek - Royale Gold(biała)
49,90 zł 42,42 zł
szt.
Ambiente, kubek 400ml - Horse Love, konie
Ambiente, kubek 400ml - Horse Love, konie
66,00 zł 59,40 zł
szt.
Zwroty i reklamacje
 
 
ZWROTY I REKLAMACJE - szczegółowe informacje i procedura



ZWROT TOWARU W RAMACH ODSTĄPIENIA OD UMOWY (towar nieuszkodzony)

Zgodnie z art. 27 Ustawy z 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta(OPK) odstąpić od umowy zakupu można w terminie do 14 dni od dnia odbioru paczki, nie podając przyczyny rezygnacji oraz nie ponosząc dodatkowych kosztów z tym związanych.
Zwrot towaru Klient zobowiązany jest dokonać niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 14 dni od daty złożenia w/w odstąpienia od umowy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, prosimy o poinformowanie nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy zakupu zawartej na odległość w drodze jednoznacznego oświadczenia(np.: informacja wysłana pocztą elektroniczną, usługą sms lub telefonicznie).

W przypadku odstąpienia od umowy zakupu(rezygnacji z zakupionego towaru) zwracamy wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia paczki/towaru.
Zwrotu pieniędzy dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji.

W przypadku rezygnacji z zakupu zwracany towar prosimy odesłać na nasz adres przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską.
Celem ułatwienia dokonania zwrotu załączamy do ściągnięcia i wypełnienia, gotowy "formularz zwrotu":

  • .pdf - FORMULARZ
W przypadku jakichkolwiek niejasności lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny: 503 952 962 lub e-mail: sklep@extraprezenty.pl
 
Kontakt telefoniczny: od poniedziałku do soboty w godz. 10-18


REKLAMACJE JAKOŚCIOWE I WYNIKŁE PODCZAS TRANSPORTU

2. USZKODZENIE ZAWARTOŚCI PACZKI
 
1. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru podczas odbioru paczki, przy kurierze - kurier ma obowiązek sporządzić protokół szkody czym potwierdza fakt, że uszkodzenie tego konkretnie produktu powstało podczas transportu w tej konkretnej, nadanej przez nas paczce.
Można zgłosić też prawdopodobne uszkodzenie zawartości paczki odbierając paczkę z Paczkomatu InPost, który umożliwia zainicjowanie procedury reklamacyjnej podczas procesu odbioru Przesyłki Paczkomatowej ze skrytki w Paczkomacie wypełniając polecenia zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu. W tym celu, korzystając z odpowiedniej opcji w Paczkomacie, należy natychmiast ponownie umieścić Przesyłkę Paczkomatową w skrytce Paczkomatu, pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. (odpowiednie komunkaty jak już w/w, będą wyświetlały się na ekranie Paczkomatu)
Zgłoszoną reklamację w taki sposób rozpatrujemy pozytywnie natychmiast(nie dłużej niż w 24h).
Przypominamy, że zgodnie z Regulaminem firmy InPost dot. przesyłek kurierskich oraz paczkomatowych InPost ponosi odpowiedzialność wyłącznie za uszkodzenie lub zniszczenie Przesyłki Paczkomatowej, które miało miejsce w okresie od odebrania Przesyłki Kurierskiej lub Paczkomatowej od Nadawcy(od Nas) do momentu wydania Przesyłki Paczkomatowej przez Paczkomat lub bezpośrednio do rąk Odbiorcy lub osoby uprawnionej do odbioru przesyłki!!!
 
2. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru po odbiorze paczki od kuriera lub z Paczkomatu, kiedy nie ma już możliwości sporządzenia w/w protokołu szkody prosimy o wykonanie dokumentacji zdjęciowej (lub w postaci filmu) aby jednoznacznie wynikało z niej, że towar uszkodzony pochodzi z wysłanej przez nas paczki.
Tak sporządzoną dokumentację prosimy o przesłanie drogą elektroniczną celem rozpoczęcia procedury reklamacyjnej.
Jeżeli otrzymamy prawidłowe udokumentowanie zgłoszenia reklamacji, to jej pozytywne rozpatrzenie nie powinno potrwać dłużej niż 48h
W przypadku gdybyśmy otrzymali niepełną dokumentację (i nie zostałaby ona uzupełniona) lub przekazana nam dokumentacja nie przedstawiałaby jednoznacznie, że uszkodzony produkt rzeczywiście pochodzi z paczki nadanej przez nas rozpoczniemy WARUNKOWĄ procedurę reklamacyjną (naszą decyzję, pozytywną lub negatywną rozpatrzenia reklamacji, przekażemy w ciągu 72h od warunkowego przyjęcia reklamacji). 
 
UWAGA!!!
  • wszystkie paczki wysyłane przez nas pakowane są na stole roboczym z monitoringiem wizyjnym,
  • towar przed spakowaniem jest sprawdzany pod kątem potencjalnych uszkodzeń i wad fabrycznych,
  • zawartość paczki jest spakowana w sposób, aby towar nie uległ zniszczeniu/uszkodzeniu na skutek "zwykłego" rzucenia paczką, upadku paczki lub jej kopnięcia,
  • ilość uszkodzeń zawartości paczek wysłanych przez nas w ubiegłym roku wynosiła tylko 1 na każde 2000 paczek
W przypadku jakichkolwiek niejasności lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny: 503 952 962 lub e-mail: sklep@extraprezenty.pl
Kontakt telefoniczny: od poniedziałku do soboty w godz. 10-18
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl